środa, 13 maja 2015

Ogłoszenia parafialne.

Wiem, że znowu wszystkich zawiodłam. Miało być 50 shades of Way, a wyszła pustka, bo od paru miesięcy nic nie dodaję. Spójrzmy prawdzie w oczy- jedynym powodem było lenistwo.
Okay, tak pokrótce zbiorę tu ogłoszenia parafialne:
1. Nancy Grant, uwielbiam cię, ale za to mnie pewnie zjesz XD 50 Shades of Way prawdopodobnie nie będzie dokończone. Żadnego opowiadania ostatnimi czasy nie mogę skończyć, God damn it.
2. Coś tam sobie piszę. Mam milion pomysłów na opowiadania, jednak zazwyczaj nie chce mi się pisać, czytać tego tysiąc razy i poprawiać błędy. Nic mi się nie chce. Jeśli uważaliście się za osoby leniwe, to pozdrawiam bo mnie naprawdę nie przebijecie.
3. Czy będę coś dodawać? Nie mam bladego pojęcia. Chętnie bym coś dodała, bo jednak to jest jedno z moich ulubionych zajęć, ale obawiam się, że to będzie kolejne opowiadanie, którego zwyczajnie nie dokończę. A wtedy wkurwiłabym się na samą siebie.
4. Nie wiem co tu chciałam napisać.
Swoją drogą zauważyłam, że coraz mniej osób jeszcze pisze. A przynajmniej z osób, które obserwuję. Bida w kraju.
Jeśli ktoś pamięta taką nic nieznaczącą, beznadziejną, irytującą Demolition Puppy to możecie dać znać i zmusić mnie do pisania czegokolwiek. Mam kilka pomysłów na opowiadania, więc jeśli ktoś się zainteresuje to mogę się nimi podzielić.
Cholernie przepraszam osoby, które wyczekiwały 50 Shades Of Way.
xoxo Demolition Puppy

3 komentarze:

  1. Pamiętam i czekam z utęsknieniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem leniwa, ale wczoraj uczyłam się 3 godziny na sprawdzian z renesansu, co jest moim osobistym osiągnieciem i rekordem życiowym. Także, da się? Da się! Tylko trzeba mieć jakąś motywację. Ja o tobie pamiętam i oczekuję opowiadania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja Cię chyba po prostu zabiję xD No ja Cię znajdę i Cię zjem xD JAK MOŻESZ PISAĆ TAKIE RZECZY? XD Ja tak czekałam na 50 Shades Of Way, a tu dupa! xD To opowiadanie tak strasznie obiecująco się zapowiadało, no ale trudno. Może jednak kiedyś do tego powrócisz, hihi ^^
    Więc... Wiedz, że ja przeczytam wszystko co opublikujesz, więc pozostaje mi tylko czekać.
    Dużo weny Ci życzę! C:

    OdpowiedzUsuń