piątek, 15 maja 2015

Pomysł na opowiadanie.

Jestem mile zaskoczona, że o mnie pamiętacie i jakby tego było mało, oczekujecie opowiadania.
Aż się chce pisać :D
I skoro o pisaniu mowa. Mam kilka pomysłów na opowiadania, ale nie mam pojęcia, które wybrać.
Opiszę je jak najbardziej skrótowo, żeby nic ważnego nie zdradzić.
1. ["Come angels of unknown."]. "Nowe miasto, nowi ludzie."- pomyślał Frank przeprowadzając się do innego miasta. Jednak nie jest tak kolorowo jak sobie wyobrażał. Już niemal pierwszego dnia szkoły kilku chłopaków postanowiło go dręczyć- co nie było dla Franka nowością. Jednakże tym razem wybawieniem okaże się tajemniczy chłopak, na którego nikt nie zwraca uwagi.
2. [Tytuł roboczy: "Fatality is like ghosts in snow"]. Jego męka. Jego śmierć. Jego odrodzenie. Jego zemsta. Czy miłość będzie jego jedynym ratunkiem?
I tak całkiem w ostateczności (w ostateczności, ponieważ jest to bardzo podobne do znanego na cały świat The Dove Keeper):
3. [Tytuł roboczy: "There's no art without love"]. Frank ma wszystko; bogatych rodziców, dużą willę, najdroższe ubrania. Nie ma jednak prawdziwych przyjaciół. Gerard ma niewiele, w zasadzie tylko sztukę. Na początku spotykają się tylko dlatego, że Frank potrzebował pomocy w projekcie na plastykę, jednak bardzo szybko staną się bliskimi przyjaciółmi.
Mama nie chce mi pomóc w wyborze, a nie mam kogo o to zapytać XD Uznałam więc, że najlepiej jeśli to wy zdecydujecie co chcecie czytać. Osobiście zaczynam przychylać się do drugiej opcji, ale nie wiem, naprawdę nie wiem. Liczę na waszą pomoc.

4 komentarze:

  1. Wszystkie pomysły świetne i trochę ciężko się zdecydować :/
    ...
    Jednak 2 :)
    Weny i jak najwięcej chęci na pisanie! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 zapowiada się bardzo ciekawie. jak dla mnie to możesz pisać co ci się zamarzy, bylebyś pisała, bo masz na to zadatki i szkoda żeby się zmarnowały c;

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie... To zależy od tego, które tobie będzie chciało się pisać. Ja przeczytam wszystko, chociaż chyba najbardziej do gustu mi przypadł pomysł drugi i trzeci. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście bardzo zaciekawiła mnie trójka ;)

    OdpowiedzUsuń